ttv


Služby

Plánování kampaně, tvorba strategie

"Kdo jsou naši zákazníci a čím je můžeme oslovit? Kolik to bude stát? Jak je na tom konkurence? Jak jsme na tom momentálně my? Jak si vybudovat dobrou pověst, jak se dostat do širšího povědomí?"

Tyto otázky s vámi probereme a navrhneme řešení. Chceme, abyste rozuměli tomu, co plánujeme a proč. Tak víte, za co skutečně platíte.

Základem je zhodnotit, kam máte namířeno a jak se k tomuto cíli dostat. Vytvoříme (nebo třeba jen poradíme) takovou marketingovou nebo komunikační strategii, která vás dovede ke stanovenému cíli.

Klíčové je pro nás pochopení potřeb klienta.

Volba médií, zajištění prostoru

Podle cílů vaší kampaně vybereme vhodná média, se kterými budeme komunikovat, nebo v nich zajistíme prostor. Každou cílovou skupinu zajímají jiná média, proto je potřeba pečlivě volit, kterým budete věnovat čas a peníze.

Proč?

Jednoduše řečeno, pokud prodáváte kamiony, nebudete se chtít protlačit do hudebního časopisu pro mládež nebo na internetový blog pro maminky. Tento příklad je očividný, ovšem médií je spousta a je nutné se v nich dobře orientovat, abyste byli schopni vybrat ta správná. A od toho máte nás.

Bude se o vás vědět.

Tvorba článků a komunikace s médii

Staráme se o kompletní komunikaci na základě naplánovaných komunikačních cílů a strategie. Vytvoříme a rozešleme tiskové zprávy, napíšeme články a zajistíme jejich uveřejnění ve vhodných médiích. Zorganizujeme tiskové konference, setkání s novináři. S médii aktivně komunikujeme, zajišťujeme rozhovory, dohlížíme na vydávání aktuálních vyjádření a odpovědí.

Vše orientujeme na dosažení stanovených cílů.

Monitoring a hodnocení kampaně

Průběžně monitorujeme média, podle toho zjistíme, co novináře z našich tiskových zpráv zaujalo, a tak je můžeme efektivněji psát. Probereme s vámi výsledky kampaně, dosáhnutí všech cílů a výsledný efekt, nastíníme vhodný vývoj do budoucna.

Za vaši investici dostanete maximum.

Krizová komunikace

Pokud se vaše firma potýká s fámou či problémem, ke kterému je nutné se vyjádřit, neprodleně ho řešte – ideálně s naší profesionální pomocí. Nedostatečná nebo špatná komunikace může poškodit jméno vaší firmy téměř nenávratně.

Pomůžeme se sestavením plánu krizové komunikace, vytvářením tiskových zpráv, probereme vhodný přístup k problému a jaký zvolit styl argumentace, rozebereme si, jak odpovídat na otázky novinářů v rozhovorech atd.

Víme, jak důležité jsou v této záležitosti pohotové a bezchybné reakce, proto se krizové komunikaci vaší firmy budeme věnovat na 100% a neustále.

Tvorba webových stránek a jejich obsahu

Navrhneme a vytvoříme pro vaši firmu či produkt kvalitní web, který bude především přehledný a praktický. Design vytvoříme na základě vašich přání a úrovně konkurence.

"Proč se máme pečlivě věnovat obsahu?"

Je důležité, aby na webu návštěvníci rychle a bez problémů našli to, co hledají. V opačném případě stránky jednoduše opustí a přejdou na konkurenční web. Proto vždy doporučujeme nechat si texty vytvořit od profesionálů, nebo ho alespoň konzultovat. Rádi pro vás vytvoříme výstižný a srozumitelný obsah, který zaujme.

"Už máme vše hotové, nemusíme se tedy webu dál věnovat?"

Texty sice můžeme vytvořit jednorázově, ale také můžeme obsah pravidelně aktualizovat, informovat o novinkách ve vaší firmě, na trhu apod. Aktualizované stránky působí "živě" a proto podporují důvěryhodnost firmy – péčí o své stránky dáváte najevo zájem o zákazníky. Dění na webu také příznivě ovlivňuje pozici stránek ve vyhledávačích.

Zvolte správná slova i formu.

Propojení se sociálními sítěmi a online marketing

Jednou z nejdůležitějších forem propagace je dnes prezentace vaší firmy a produktů na sociálních sítích. Tam tráví vaši zákazníci spoustu času. Každá síť je něčím specifická a vhodná pro jinou cílovou skupinu. Zanalyzujeme aktivity konkurence, naplánujeme a zrealizujeme kampaň, doporučíme styl komunikace, popřípadě zajistíme správu profilu.

Vždy najdeme správné řešení.

Tvorba interního časopisu

Informační e-maily nebo nástěnky moc lidí neupoutá. Pravidelné informování zaměstnanců formou časopisu je mnohem zajímavější formou, pokud se propojí "nudné" informace například se zajímavými rozhovory, soutěžemi, tipy na kulturní akce apod. Firemní časopis může zvýšit loajalitu zaměstnanců a jejich zájem o dění ve firmě a lepší motivaci k práci.

Pracujte nejen na zakázkách, ale i na sobě.

Školení

Jste rozhodnutí, že budete komunikaci své firmy zajišťovat sami? Nebo jen chcete do PR a marketingu více "vidět"? Chcete vědět, jak komunikovat s novináři a vhodně vystupovat v rádiu a televizi?

Rádi vám i vašim zaměstnancům připravíme individuální školení, kde vám vysvětlíme základní pravidla a poradíme užitečnými tipy, probírat a trénovat konkrétní situace apod. Samozřejmě naše školení probíhají v moderně vybavených prostorách se zajištěným občerstvením. Víme, že čím pohodlněji se člověk cítí, tím lepší je výsledek školení pro všechny zúčastněné.

Buďte chytřejší než konkurence.

Krátkodobý pronájem prostor

Pokud potřebujete na několik hodin reprezentativní prostory pro vaši schůzku, prezentaci či školení, obraťte se na nás. Nabízíme moderně zařízené, technikou vybavené místnosti ideální pro pracovní schůzky. Skvělá adresa a zajištění občerstvení je samozřejmostí.

Pohodlí pro vaše jednání.

head
Ukažte, co umíte